lunes, 19 de marzo de 2012

Weird

I need you more than anyone else on this entire planet could possibly need you. I need you to take care of me, to put up with me, and most of all; I need you to love me, 'cos I really love you, I mean, not in like a "hey, let's have an underpants party" or whatever grownups do when they're in love, but I mean, I love you as one loves another person whom one simply can't do without. I need you to show me the things in like that I can't find. You're lucky enough to be different so, don't ever change






7 comentarios:

  1. Awesome. Te espero en http://rozalaperfeccion.blogspot.com.es/ :)

    ResponderEliminar
  2. Hola Ruth,regreso ligero de equipaje a tu hermosa casa, aquí em quedo, muy agradecido, pasa buena noche, besos latentes..

    ResponderEliminar
  3. lindo blog, buenas fotografias te sigo besos!

    ResponderEliminar
  4. hermoso^^ me gusta tu blog...me alegra que te guste el mio....gracias por pasarte^^
    besos

    ResponderEliminar
  5. Muchas gracias por pasarte. (:
    Bonito blog. Me pasaré por aquí más a menudo. ^^
    Un besito.

    ResponderEliminar
  6. Hoooooola(L)
    Cambié el enlace de mi blog, y a los blogs que me seguían ya no les salen mis actualizaciones, la única manera para que vuelvan a salir es dejándome de seguir y empezar a seguir de nuevo.. mucho royo lo sé, y lo siento:(

    ResponderEliminar